• en
  • he
  • ru
  • fr
  • de
תמונה כקישור לעמוד הבית

אספנה – שאלות ותשובות

שאלות נפוצות ותשובות :

1. אילו טפסים יש למלא ו/או להעביר בטרם קביעת מועד אספנה ?
בטרם קביעת מועד אספנה יש להעביר למשרד המספנה העתק כושר שייט וביטוח בתוקף יש להוריד מאתר האינטרנט טופס הזמנת עבודת אספנה מלא וחתום ניתן לשלוח מסמכים באמצעות דוא"ל ו/או לפקס מספר 09-8854428 לאחר שליחת הטפסים יש ליצור קשר טלפוני עם משרד המספנה לצורך תיאום מועד אספנה.


2. מהי אספנה כולל שטיפה ?
אספנה כולל שטיפה מומלצת לסירות העולות לאספנה ויש בכוונת הבעלים לעשות לסירה טיפול מסוג אנטיפאולינג. השטיפה מתבצעת לאחר הרמת הסירה מהמים באמצעות מנוף או מלגזה באמצעות מכשיר המכונה "גרניק" -מדובר בשטיפה באמצעות לחץ מים לשם הסרת הלכלוך אשר הצטבר בתחתית הסירה.

3. כמה ימי שהייה במספנה כולל מחיר האספנה ?
מחיר האספנה כולל 8 ימי שהייה במספנה כולל יום שבת. מעבר לכך ישנו חיוב נוסף בגין חריגה בימי שהייה במספנה.

4. האם ניתן לתאם ביצוע עבודה על כלי השייט העולה לאספנה עם אנשי מקצוע חיצוניים ?
לא. העבודה על כלי השייט תבוצע ע"י בעלי מקצוע עם היתר מיוחד לעבוד במספנה אשר בתי המלאכה שלהם ממוקמים בשטח המספנה ו/או ע"י בעל כלי השייט עצמו. מלבד אלו לא ניתן לתאם עם אנשי מקצוע חיצוניים לבצע עבודה מכל מין ו/או סוג שהוא על כלי השייט.
רשימה של בעלי מקצוע בעלי היתר מיוחד לעבוד במספנה ותחום התמחותם ניתן למצוא באתר המרינה.

5. מהו אופן ביצוע העבודה על כלי השייט במספנה ?
במרינה הרצליה ובפרט בשטח המספנה שמים דגש על שמירת איכות הסביבה ועל בטיחות. יש להותיר את מקום העבודה נקי בסיום כל יום עבודה ושהייה בשטח המספנה והכניסה אליו היא עם נעלי עבודה בלבד, אדם אשר לא ישמור על איכות הסביבה וכללי הבטיחות יורחק משטח המספנה ותופסק עבודתו על כלי השייט.

6. האם מותר לכלי השייט לשהות במספנה גם לאחר תקופת ההספנה?
התשובה היא כן אך חשוב לדעת כי כלי השייט יחויב בימי שהיה בתעריפים יומיים לפי שטחו הרבוע של כלי השייט. כמו כן עוגני המרינה מחויבים בתעריף מוזל.

7. מהוא לקוח מזדמן?
לקוח אשר אינו עוגן במרינה הרצליה ומגיע מרחבי הארץ לקבלת שירותים במספנה בלבד.

8. אם אני לקוח מזדמן אשר מגיע מרחוק, האם אוכל להגיע לפני מועד ההספנה?
התשובה הינה כן בתאום מראש עם משרד שירות הלקוחות.

9. האם השטיפה מורידה את כלל הלכלוך מתחתית כלי השיט?
השטיפה מורידה אחוז גבוהה מהלכלוך אך כמובן שהתוצאה תלויה במצב תחתית כלי השייט, יתרה מזאת חשוב לציין כי "ברניקלס" ברובם אינם יורדים בשטיפה ויש לנקותם לאחר השטיפה עם שפכטל.

10. האם המנוף הינו ייעודי להרמת סירות?
כן המנוף הינו מנוף אשר נבנה במיוחד לצורכי הנפת כלי שייט על סוגיהם.


11. כיצד יש לתמרן את הסירה אל המבדוק?
מפרשיות ככלל יבצעו גישה עם ירכתיים לקיר אך אם זאת מנועיות ייגשו ע"פ הנחייה של צוות המספנה.

12. האם ניתן להפקיד ציוד פירוטכני במספנה?
לא ניתן להפקיד או להזדכות על ציוד פירוטכני במספנה, את הציוד אשר פג תוקפו יש להחזיר לחנות בוא נקנה.

13. באיזה ימים ניתן לעשות כושר שייט במספנת הרצליה?
בכל יום שני בשבוע בין השעות 08:00 ועד השעה 12:30 בצהריים, כמו כן לא ניתן לעגון את כלי השיט במספנה ויש להשאירו ברציפים.

14. האם ניתן לקבל חשמל ומים במספנה:
התשובה היא כן שירותים אלו כלולים במחיר האספנה.

15. האם ניתן לשלם בתשלומים?
התשלום הינו או במזומן או בכרטיס אשראי בתשלום אחד.

16. האם ניתן לשלם בשייק?
התשלום הינו במזומן או כרטיס אשראי.