• en
  • he
  • ru
  • fr
  • de
תמונה כקישור לעמוד הבית

דרוש/ה: עובד/ת שירות לקוחות מרינה

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ מבקשת לקבל הצעות למשרת עובד/ת שירות לקוחות מרינה

תיאור התפקיד:
• שרות לקוחות במרינה הרצליה.
• המשרה כוללת עבודה בימי שישי.

כישורים נדרשים:
• ניסיון בתפקיד שירות לקוחות של לפחות 3 שנים.
• שליטה מלאה בתוכנות office בכלל ו- excel בפרט, וכן ידע במערכת "פריוריטי".

עדיפות תינתן למועמדים העומדים בדרישות הנוספות שלהלן:
• יעילות, אמינות ודייקנות בעבודה.
• ידע בהנהלת חשבונות.
• יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת התמודדות מול אתגרים.
• כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.

תנאי העסקה: חוזה אישי, בהתאם לתנאי השכר החלים על תאגידים עירוניים. סולם הדרגות ותנאי שכר יהיו בהתאם להוראות החלות על תאגידים עירוניים.

כללי: ועדת הבחירה רשאית, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לדרוש מאת המועמדים, חלקם או כולם, להיבחן במבחני התאמה.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד. מועמדים שאינם עונים על הדרישות לא יענו.

הגשת מועמדות, בצירוף תעודות, המלצות ומסמכים רלוונטיים ניתן להגיש ידנית במשרדי החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ - רח' הצדף 1, הרצליה - ו/או באמצעות דוא"ל office@herzliya-marina.co.il ו/או באמצעות פקסימיליה 09-9565593וזאת עד ליום רביעי 17.07.19 בשעה 16:00. נא לציין "עבור משרת עובד/ת שירות לקוחות מרינה".