דרוש/ה מנהל/ת שירות לקוחות
החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ
מבקשת לקבל הצעות למשרת מנהל/ת שירות לקוחות למרינה-לי הרצליה
כללי:
החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ (להלן: "החברה") הינה "תאגיד עירוני" האחראי, בין היתר, על קידום ופיתוח התיירות בעיר, ובכלל זה המרינה בהרצליה וחלק מחופי הרחצה בהרצליה.
מרינה-לי הרצליה הינה מרינה תיירותית בינלאומית, הגדולה בישראל. שירות הלקוחות במרינה אחראי על הקשר עם לקוחות המרינה, הקבועים והמזדמנים, בכל הקשור לשירות ולמידע, מענה לפניות ודיווח על מפגעים, הסכמים, חיובים וגבייה ועוד.
תיאור התפקיד:
- סיוע למנהל המרינה בניהול שירות הלקוחות במעגנה ובמספנה, ובכלל זה פעילות מול עובדי החברה, נותני שירותים חיצוניים ומול לקוחות החברה (עוגנים וגורמים אחרים).
- ניהול צוות נציגי שירות הלקוחות של המעגנה והמספנה.
- אחריות על המענה המקצועי של נציגי שירות הלקוחות.
- חניכת נציגי שירות לקוחות ומתן משובים תקופתיים.
- ניהול ופיתוח תהליכים טכניים התומכים בשיפור תהליכים עסקיים.
- שיפור תהליכי העבודה מול לקוחות החברה ומול הממשקים השונים.
- אחריות ומעקב על ביצועי צוות שירות הלקוחות והנעת הצוות לעמידה ביעדים.
- אחראיות לגיבוש וליישום תוכנית הכשרה לצוות שירות הלקוחות, תוך התייחסות לתחומי תת התמחות.
- אחריות על עדכון וניהול הידע של צוות נציגי שירות הלקוחות ובכלל זה כתיבת ועדכון נהלים.
- טיפול במקרים חריגים, תחקורם, הפקת לקחים ויישומם.
- מוקד ידע של מערכות תומכות ניהול (פריוריטי, וואצאפ עסקי, טימס ועוד).
- ניהול משרד שירות הלקוחות, לרבות עבודה מול מנהל המרינה.
- ניהול מקומות העגינה והתאמה לצרכי הלקוחות וטיפול בהכנסת כלי שייט חדשים לעגינה במרינה.
- אחריות על ניהול מועדון השייטים.
- עבודה בשעות לא שגרתיות.
תנאי סף (כישורים נדרשים):
- בעל/ת תואר אקדמאי אשר נרכש במוסד אקדמאי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהאגף להערכת תארים אקדמאיים מחוץ לארץ.
- בעל/ת ניסיון מקצועי מוכח של לכל הפחות ארבע שנים במתן שירות לקוחות.
- בעל/ת ידע ושליטה באנגלית ברמה גבוהה, דיבור וכתיבה.
עדיפות תינתן למועמדים/ות העומדים/ות בדרישות הנוספות שלהלן:
- בעל/ת ניסיון מוכח בניהול צוותים של שנתיים לפחות.
- בעל/ת ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים ועירוניים, גופים וארגונים סביבתיים, והכרות מעמיקה עם המרחב החופי בארץ.
- בעל/ת ניסיון במתן שירות לקוחות וניהול מערך גבייה ביחידת רווח והפסד.
- בעל/ת ניסוי במערכות CRM ומערכת פריוריטי.
- בעל/ת רישיון משיט והכרות עם תחום השייט.
- בעל/ת יכולת עבודה והובלת צוות עובדים.
- בעל/ת יחסי אנוש טובים מאוד.
- בעל/ת אוריינטציה שירותית גבוהה.
- בעל/ת ידע במחשבים.
תנאי העסקה:
משרה מלאה. חוזה אישי, בהתאם לתנאי השכר החלים על תאגידים עירוניים. סולם הדרגות ותנאי שכר יהיו בהתאם להוראות החלות על תאגידים עירוניים - דרגת מנהלת מחלקה.
כללי:
המשרה הינה בכפיפות למנהל המרינה.
החברה רשאית, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לדרוש מאת המועמדים/ות, חלקם/ן או כולם/ן, להיבחן במבחני התאמה.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.
מועמדים/ות שאינם/ן עונים/ות על הדרישות לא ייענו.
הגשת מועמדות, בצירוף קורות חיים, תעודות, המלצות ומסמכים רלוונטיים ניתן להגיש במסירה אישית במשרדי החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ - רח' הצדף 1, הרצליה, או להגיש מסמכים באמצעות דוא"ל: Office@herzliya-marina.co.il, וזאת עד לתאריך 21.9.2025 בשעה 12:00. נא לציין "עבור משרת מנהל/ת שירות לקוחות למרינה-לי הרצליה"