דרוש/ה נציג/ת שירות ובקרה

למרינה הרצליה, המרינה הגדולה והחדשנית מבין המרינות בישראל דרושים נציג.ת שירות לקוחות ובקרה.

מיקום המשרה: הרצליה – מרינה.

שעות הפעילות: ימים א-ה 08:00-17:00 (שישי לסירוגין)

סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים למתאימים/ות.

 

הגדרת התפקיד:

  • מתן מענה שירותי ל עוגנים לקוחות המרינה מענה פרונטלי ובאמצעות טלפון/מייל/ אפליקציית הודעות ומענה ללקוחות פוטנציאלים.
  • התפקיד מגוון מאוד, ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים, יאכטות וניהול עגינה.
  • ניהול תקלות ומפגעים – ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.
  • תיאום עגינה והכנת הסכמי עגינה לאורחים מהארץ ומחו"ל.
  • הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.
  • ממשקים ותיאום מול המחלקות השונות בחברה.
  • טיפול בגביית כספים, שליחת והנפקת חשבוניות.
  • ריכוז מידע והכנת מסדי נתונים בהתאם להנחיות מנהלת שירות הלקוחות, מנהל המרינה או מי מטעמו.
  • אחריות על תחום עיסוק מבין עיסוקיה של המרינה בהתאם להחלטת מנהלת שירות לקוחות.

*כפיפות ניהולית ומקצועית למנהלת שירות הלקוחות.

 

מה נדרש:

  • אוריינטציה שירותית גבוהה – חובה.
  • זמינות מיידית ונכונות לטווח ארוך
  • תשומת לב לפרטים
  • אחריות אישית
  • רצינות וחריצות
  • יכולת עבודה מול מספר גורמים בו זמנית
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה
  • שליטה ביישומי OFFICE
  • אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור
  • ניסיון קודם בשרות לקוחות– ייתרון
  • יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון

 

*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

קורות חיים יש לשלוח למייל : office@herzliya-marina.co.il