דרוש/ה נציג/ת שירות ובקרה
למרינה הרצליה, המרינה הגדולה והחדשנית מבין המרינות בישראל דרושים נציג.ת שירות לקוחות ובקרה.
מיקום המשרה: הרצליה – מרינה.
שעות הפעילות: ימים א-ה 08:00-17:00 (שישי לסירוגין)
סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים למתאימים/ות.
הגדרת התפקיד:
- מתן מענה שירותי ל עוגנים לקוחות המרינה מענה פרונטלי ובאמצעות טלפון/מייל/ אפליקציית הודעות ומענה ללקוחות פוטנציאלים.
- התפקיד מגוון מאוד, ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים, יאכטות וניהול עגינה.
- ניהול תקלות ומפגעים – ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.
- תיאום עגינה והכנת הסכמי עגינה לאורחים מהארץ ומחו"ל.
- הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.
- ממשקים ותיאום מול המחלקות השונות בחברה.
- טיפול בגביית כספים, שליחת והנפקת חשבוניות.
- ריכוז מידע והכנת מסדי נתונים בהתאם להנחיות מנהלת שירות הלקוחות, מנהל המרינה או מי מטעמו.
- אחריות על תחום עיסוק מבין עיסוקיה של המרינה בהתאם להחלטת מנהלת שירות לקוחות.
*כפיפות ניהולית ומקצועית למנהלת שירות הלקוחות.
מה נדרש:
- אוריינטציה שירותית גבוהה – חובה.
- זמינות מיידית ונכונות לטווח ארוך
- תשומת לב לפרטים
- אחריות אישית
- רצינות וחריצות
- יכולת עבודה מול מספר גורמים בו זמנית
- כושר ביטוי ברמה גבוהה
- שליטה ביישומי OFFICE
- אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור
- ניסיון קודם בשרות לקוחות– ייתרון
- יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
קורות חיים יש לשלוח למייל : office@herzliya-marina.co.il