דרוש/ה: עובד/ת שירות לקוחות למשרדי המרינה

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ מבקשת לקבל הצעות

למשרת עובד/ת שירות לקוחות מרינה

תיאור משרה:

למרינה הרצליה, המרינה הגדולה והחדשנית מבין ה- מרינות בישראל דרושים נציג/ת שירות לקוחות ובקרה.
מיקום המשרה: מרינה הרצליה.
שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00, שישי לסירוגין.
סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים למתאימים/ות.

הגדרת התפקיד:
•  מתן מענה שירותי ל עוגנים לקוחות המרינה (מענה פרונטלי ובאמצעות טלפון/מייל/ אפליקציית הודעות וללקוחות פוטנציאלים. התפקיד מגוון מאוד, ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים, יאכטות וניהול עגינה.

• טיפול בשליחת חיובים, גביית כספים והנפקת חשבוניות.

• ניהול תקלות ומפגעים – ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.

•  תיאום עגינה והכנת הסכמי עגינה לאורחים מהארץ ומחו"ל.

•  הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.

•  ממשקים ותאום מול המחלקות השונות בחברה.

•  ביצוע תהליכי ב קרת איכות במערכת.

•  ריכוז מידע והכנת מסדי נתונים בהתאם להנחיות מנהל המרינה או מי מטעמו.

•  אחריות על תחום עיסוק מעיסוקיה של המרינה בהתאם להחלטת מנהל המרינה.

דרישות התפקיד:

  • אוריינטציה שירותית גבוהה – חובה.

• זמינות מיידית ונכונות לטווח ארוך

•  אחריות אישית

•  תשומת לב לפרטים

•  רצינות וחריצות

•  יכולת לעבודה מול מספר גורמים בו זמנית

•  כושר ביטוי ברמה גבוהה

 • שליטה ביישומי OFFICE

•  אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור

 • ניסיון קודם בשרות לקוחות– ייתרון

•  יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון

 

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.