דרוש/ה: עובד/ת שירות לקוחות למשרדי המרינה
החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בע"מ מבקשת לקבל הצעות
למשרת עובד/ת שירות לקוחות מרינה
תיאור משרה:
למרינה הרצליה, המרינה הגדולה והחדשנית מבין ה- מרינות בישראל דרושים נציג/ת שירות לקוחות ובקרה.
מיקום המשרה: מרינה הרצליה.
שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00, שישי לסירוגין.
סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים למתאימים/ות.
הגדרת התפקיד:
• מתן מענה שירותי ל עוגנים לקוחות המרינה (מענה פרונטלי ובאמצעות טלפון/מייל/ אפליקציית הודעות וללקוחות פוטנציאלים. התפקיד מגוון מאוד, ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים, יאכטות וניהול עגינה.
• טיפול בשליחת חיובים, גביית כספים והנפקת חשבוניות.
• ניהול תקלות ומפגעים – ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.
• תיאום עגינה והכנת הסכמי עגינה לאורחים מהארץ ומחו"ל.
• הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.
• ממשקים ותאום מול המחלקות השונות בחברה.
• ביצוע תהליכי ב קרת איכות במערכת.
• ריכוז מידע והכנת מסדי נתונים בהתאם להנחיות מנהל המרינה או מי מטעמו.
• אחריות על תחום עיסוק מעיסוקיה של המרינה בהתאם להחלטת מנהל המרינה.
דרישות התפקיד:
- אוריינטציה שירותית גבוהה – חובה.
• זמינות מיידית ונכונות לטווח ארוך
• אחריות אישית
• תשומת לב לפרטים
• רצינות וחריצות
• יכולת לעבודה מול מספר גורמים בו זמנית
• כושר ביטוי ברמה גבוהה
• שליטה ביישומי OFFICE
• אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור
• ניסיון קודם בשרות לקוחות– ייתרון
• יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.